نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2292
-
الف
+

اوس‌موسی بهترین جا آمد و به‌ موقع رفت!

«هدایت هاشمی» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون از تجربه بازی در سریال «پایتخت» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «هدایت هاشمی» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران و ایفاگر نقش «اوس موسی» در سریال «پایتخت» از تجربه بازی در این سریال سخن گفت.

«هدایت هاشمی» گفت: نقش «اوس موسی» در بهترین جای سریال «پایتخت» وارد شد و در بهترین جای آن خارج شد. حیف بود با حضور اضافه اوس موسی در فصل‌های بعدی، این شخصیت خراب شود.

وی افزود: «اوس موسی» برای من نمود بارز یک شخصیت کامل بود و به اندازه خودش و در جایگاه خودش دانایی کافی داشت.

هاشمی با اشاره به اینکه قبل از سریال «پایتخت» تجربه کار با «سیروس مقدم» را داشته به خبرنگار آی فیلم، گفت: تجربه کار با «سیروس مقدم» آنقدر جذاب بود که حتی اگر نقش کوتاه‌تری از نقش اوس موسی را به من پیشنهاد می‌دادند، هم می‌پذیرفتم.

وی افزود: دفعه اول که آقای مقدم برای بازی در «پایتخت۳» مرا دعوت به کار کرد، به او گفتم که تماشای «پایتخت» در ایام عید نوروز آنقدر لذت دارد که من دیگر دوست ندارم خودم در «پایتخت» بازی کنم. من خودم بیننده پروپاقرص پایتخت بودم، ولی به دور از شوخی، تمام دغدغه‌ام در خصوص اوس موسی این بود که چطور اوس موسی را بازی کنم تا مخاطبی که این همه سریال «پایتخت» را دوست دارد، من را پس نزند که خوشبختانه همین طور هم شد و مخاطب اوس موسی را دوست داشت.

«هدایت هاشمی» در پاسخ به این سوال که کدام فصل این سریال را بیشتر دوست دارد، اظهار کرد: واقعیت این است که برای من همه فصل‌های پایتخت جذاب است و نمی‌شود یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. عوامل سریال پایتخت بسیار کاربلد و حرفوی هستند و موفقیت‌شان در سریال پایتخت هم برگرفته از همین است و من بسیار خوشحالم که عضوی از این گروه خوب بودم.

«هدایت هاشمی» در هفدهم حوت/اسفند ماه سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار متولد شد.

این بازیگر دارای ماستری کارگردانی است و از سال ۱۳۷۷ به‌ طور حرفوی بازی در تیاتر را آغاز کرد.

گفتنی است که سریال های «پروانه»، «نفس» و «پایتخت 3و 4» با بازی وی پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

تماشای سریال «پایتخت1»

تماشای سریال «پایتخت2»

تماشای سریال «پایتخت3» 

تماشای سریال «پایتخت4»

تماشای سریال «پایتخت  

تماشای سریال «پروانه» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر